عمومی

خرید کستینگ ماشین القایی

کستینگ ماشین القایی

خرید کستینگ ماشین القایی

دستگاه‌های مورد استفاده در آزمایشگاه‌های دندانسازی:

امروزه علم دندانسازی به یکی از علوم روز دنیا مبدل شده است. علمی که فقط در حیطه‌ی کار دندانپزشک قرار ندارد و بیشتر جنبه‌ی مهندسی دارد. مهندسین مواد و مکانیک با محاسبه‌ی درصد خلوص آلیاژها، میزان مقاومت آن‌ها، تنش‌های وارده به دندان و سایر پارامترهای مرتبط سعی در تولید یک دندان با کیفیت و با طول عمر بالا را دارند. یکی از دستگاه‌هایی که در این حوزه بسیار به دندانسازان کمک می‌کند؛ دستگاه کستینگ ماشین القایی است. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است؛ عملیات کستینگ ( Casting ) یا ریخته‌گری آلیاژهای مورد استفاده در دندانسازی به کمک این دستگاه صورت می‌گیرد. در این دستگاه از گاز آرگون به منظور جلوگیری از اکسید شدگی آلیاژها استفاده می‌شود. به این ترتیب با به کارگیری گاز آرگون میزان تخلخل‌های موجود به حداقل و بعضا صفر رسیده و در نتیجه دیگر شاهد پدیده‌ی اکسیداسیون نخواهیم بود.

کستینگ ماشین القایی در واقع یک سانتریفیوژ الکتریکی است که فلزات و آلیاژها را با دمای بالا ذوب می‌کند. عملکرد این دستگاه به این صورت است که از طریق القای جریان الکتریکی با تغییر شار میدان مغناطیسی باعث ذوب فلزات خواهد شد.

در ادامه به بررسی جزییات کستینگ ماشین القایی، خرید کستینگ ماشین القایی و فروشگاه یونیک دنتال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کستینگ ماشین القایی

جزییات کستینگ ماشین القایی:

    همان طور که از نام دستگاه مشخص است؛ عملیات کستینگ و ریخته‌گری به واسطه‌ی ذوب القایی انجام می‌شود. این روش نسبت به روش سنتی و قدیمی ریخته‌گری بسیار سریع‌تر و ایمن‌تر خواهد بود. به همین دلیل است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. از جزییات کستینگ ماشین القایی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه مزبور قادر است عملیات ریخته‌گری را برای کلیه آلیاژها از جمله کروم کبالت انجام دهد. تنها آلیاژی که قابل استفاده توسط این دستگاه نیست؛ تیتانیوم است.
  2. از مشخصات فنی دستگاه فوق‌الذکر می‌توان به حداکثر دمای مورد استفاده در این دستگاه اشاره کرد که 1600 درجه ی سانتی گراد است.
  3. جرم خالص دستگاه 110 کیلوگرم است که معادل وزن 1100 نیوتن استد.
  4. ماکزیمم جرم مجاز آلیاژ در این دستگاه 60 گرم است.
  5. حجم مخزن آب دستگاه کستینگ ماشین القایی 18 لیتر بر دقیقه ( lit/min ) است.
  6. حداکثر و ماکزیمم توان مصرفی در دستگاه مورد نظر 2500 وات است.
  7. ابعاد دستگاه 59*69*95 سانتی متر ( عرض * طول * ارتفاع ) است.
  8. نرخ جریان گاز آرگون 15 لیتر بر دقیقه است.
  9. منبع تغذیه دستگاه 210 تا 240 ( AC ) است.
  • فرکانس دستگاه نیز 50 تا 60 هرتز گزارش شده است.
  • در این دستگاه به بالانس و تنظیم نیازی نیست و لذا کار با آن بسیار راحت خواهد بود.
  • بالاترین دقت در کار بدون هیچ گونه تغییری در ابعاد کار، به دست می‌آید.
  • با حذف کامل کپسول گاز و هوا دیگر شاهد خطرات ناشی از انفجار و … نخواهیم بود.

خرید کستینگ ماشین القایی:

    برای خرید کستینگ ماشین القایی می‌توانید متناسب با نیاز خود و بررسی مشخصات فنی دستگاه، کستینگ ماشین القایی مناسب  را از فروشگاه یونیک دنتال سفارش دهید. در رابطه با قیمت دستگاه مزبور باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت این دستگاه با توجه به مشخصات آن می‌تواند متفاوت باشد. هم چنین با در نظر گرفتن نرخ متغیر ارز، نمی‌توان قیمت دقیقی را خدمت شما ارائه داد. به طور کلی قیمت دستگاه مورد نظر در این مقاله بین 60 میلیون تا 80 میلیون تومان است.

کستینگ ماشین القایی 1

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات تخصصی‌تر راجع به دستگاه فوق‌الذکر همه روزه در ساعات اداری با مشاوران و متخصصان یونیک دنتال تماس برقرار نمایید. هم چنین با ثبت سفارشات خود به صورت اینترنتی، دیگر وقت با ارزش خود را در رفت و آمد و ترافیک‌های شهری هدر ندهید. به این ترتیب می‌توانید علاوه بر خرید خود، سایر کارهایتان را نیز ساماندهی نمایید.

فروشگاه یونیک دنتال:

    فروشگاه یونیک دنتال با سابقه ای درخشان در خصوص توزیع و عرضه‌ی لوازم و تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی، توانسته در مدت فعالیتش اعتماد و رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب کند. شما عزیزان می‌توانید به منظور آگاهی بیشتر از نحوه‌ی ارائه ی خدمات این مجموعه در قسمت بحث و گفتگو با مشتریان قبلی ارتباط بگیرید. لازم به ذکر است که متخصصان متبحر یونیک دنتال شما را پس از خرید کستینگ ماشین القایی، تنها نگذاشته و تمامی نکات آموزشی و استفاده از این دستگاه را به شما توضیح خواهند داد.

در پایان از توجه و عنایت شما عزیزان بی نهایت متشکریم. امیدواریم تا با مطالعه و خواندن این مقاله توانسته باشید اطلاعات مفید جامعی را در خصوص کستینگ ماشین القایی کسب کنید.

 

 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *