عمومی

قیمت کوره پرسلن کوشافن پارس|دستگاه کوره پخت پرسلن

کوره-پرسلن-کوشافن-پارس-مدل-AT300

قیمت کوره پرسلن کوشافن پارس|دستگاه کوره پخت پرسلن

پرسلن‌های دندانی که سرامیک دندانی نیز نامیده می‌شوند، مواد پرکاربردی هستند که توسط تکنسین‌های دندانپزشکی برای ترمیم دندان‌ها، ساخت پل‌های دندانی و روکش‌ها مصرف می‌شوند. از این رو طی این مقاله ضمن صحبت در مورد پرسلن‌های دندانی و اهمیت آنها، در مورد دستگاه کوره پخت پرسلن صحبت خواهیم نمود و به معرفی دستگاه کوره‌ی پخت پرسلن کوشا فن پارس خواهیم پرداخت.

پرسلن ماده‌ای است که از آن برای پوشش دهی قطعات فلزی دندان‌ها استفاده می شود. پس از اینکه پرسلن درون دستگاه کوره پخت پرسلن تحت حرارت مناسب قرار گرفت استحکام و همچنین رنگ مناسب و مشابهی مثل دندان طبیعی پیدا می‌کند. سرامیک نام دیگر پرسلن‌های حرارت دیده می‌باشد. ( کلمه‌ی سرامیک از کلمه‌ی یونانی  κέραμος یعنی گل سفالگری گرفته شده است.) در تعاریف مدرن سرامیک ماده‌ای است که از عناصر فلزی و نافلزها تشکیل شده است.

شواهد نشان می‌دهد که پرسلن‌ها مواد موثری هستند زیرا زیست تخریب پذیر، نامحلول و دارای سختی 7 در مقیاس Mohs هستند. همچنین این مواد دوام بالایی دارند. استفاده از پرسلن برای پروتزهای دندانی خاص، از جمله ترمیم سه واحدی و ترمیم‌های بر پایه‌ی زیرکونیا توصیه می‌شود.

پرسلن‌ها قبل از حرارت دهی خاصیت شکل پذیری بالایی دارند که با کمک این خاصیت می‌توان به راحتی شکل دندان‌ها را ایجاد نمود. پرسلن‌ها پس از حرارت‌دهی قابلیت تراش خوردن دارد و به راحتی می‌توان بخش‌های اضافی آن را تراش داد و دندانی خوش رنگ و مشابه دندان طبیعی ایجاد نمود. البته کیفیت پرسلن حرارت دیده ارتباط مستقیمی با مراحل پخت دارد و از آنجایی که پرسلن‌ها جزو مواد پرکاربرد در لابراتوارهای دندانسازی هستند، ضروری است پرسلن‌ها در یک دستگاه کوره پخت پرسلن مناسب تحت حرارت قرار گیرند.

کوره-پرسلن-کوشافن-پارس-مدل-AT300.jpg-1

دستگاه کوره پخت پرسلن کوشا فن پارس مدل AT300:

 کوره پرسلن کوشا فن پارس مدلAT300 پس از سالها به همت متخصصان ایرانی ساخته شده و جزو باکیفیت‌ترین و بهترین دستگاه‌های کوره پخت پرسلن است. به جرات می‌توان ادعا نمود دستگاه کوره پخت کوشا فن پارس AT300 جزء پرفروش‌ترین کوره‌های پخت پرسلن موجود در بازار محسوب می‌شود که از آن برای حرارت دهی به پرسلن و دگاز نمودن آلیاژها در خلاء تا حداکثر دمای 1200 استفاده می‌شود. این دستگاه ایرانی برنامه‌های مختلفی برای پخت پرسلن دارد.

اطلاعات فنی دستگاه کوره‌ی پخت پرسلن کوشا فن پارس:

کوره-پخت-پرسلن-کوشافن-پارس.jpg-1

ابعاد دستگاه کوره پخت پرسلن: طول: 39 سانتی متر، عرض: 37 سانتی متر و ارتفاع: 54 سانتی متر

وزن خالص دستگاه: 5.21 کیلوگرم

ماکزیمم توان مصرفی: 1600 وات

حداکثر دما: 1200 درجه ی سانتی گراد

منبع تغذیه: 210 تا 240 ولت

این دستگاه مجهز به پمپ خلاء 200 واتی متناسب با برق شهری است که امکان ایجاد خلاء با فشار 985 میلی بار را ایجاد می کند.

ویژگی‌های شاخص کوره پخت پرسلن کوشا فن پارس:

کوره‌ی پخت پرسلن کوشا فن پارس مدل AT300 حاوی 200 برنامه‌ی تعریف شده برای پخت و حرارت دهی پرسلن و دگاز کردن آلیاژهای متداول بوده و همچنین قابلیت اجرای حدود 100 برنامه ی جدید را دارد.

این کوره‌ی پخت برنامه ی راهنمای فارسی و انگلیسی دارد. از این‌رو آشنایی و کار کردن با آن بسیار ساده است.

این کوره‌ی پخت  دارای حالت stand by  برای اوقاتی که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌باشد.

کوره‌ی پخت پرسلن کوشا فن پارس مجهز به پیش خلاء برای کم کردن شوک حرارتی به مواد است.

با کمک برنامه یNight Idle Dry Calibration  می توان تنظیمات اولیه‌ی دستگاه را انجام داد و عمر محصول را افزایش داد.

کوره پخت پرسلن در راستای صرفه جویی در زمان مجهز به برنامه ی Fast Cooling  است.

این دستگاه دارای حسگرهای حرارتی بسیار دقیق است که میزان صدمه دیدن پرسلن را به صفر می‌رساند.

پردازشگر پیشرفته برای کنترل خودکار برنامه‌ها، LCD ترسیمی و دیجیتال، مافل اسپیرال با پوشش کوارتزی برای توزیع یکسان حرارت، سیستم کالیبراسیون حرارتی، سیستم اعلام خطا در صورت تنظیمات غلط، سیستم علائم صوتی هنگام آغاز و اتمام برنامه، دقت فوق العاده ی دستگاه در دماهای بالا و پایین، حرکات یکنواخت بدون لرزش و بدون صدا از دیگر ویژگی‌های  دستگاه کوره پخت پرسلن کوشافن پارس است.

این کوره پخت پرسلن قیمتی معادل ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ دارد که در مقایسه با ویژگی‌ها و امکانات بی نظیر آن، بسیار مناسب است.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *