عمومی

خرید کوره های دندانسازی | تجهیزات دندانپزشکی

کوره پرسلن

خرید کوره های دندانسازی | تجهیزات دندانپزشکی

کاربرد های کوره در دندانسازی

جنس روکش‌های دندان که دندانپزشک‌ها استفاده می کنند، معمولا از سرامیک یا فلز است، سرامیک‌هایی که برای لمینت دندان یا همان روکش مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای سفت شدن و شکل‌گیری نیاز است تا در کوره قرار بگیرند.

انتقال حرارت کوره به سرامیک باعث می‌شود که برخی از ویژگی‌های مورد نیاز از جمله شکل گیری و پیدا کردن خواص ویژه را به دست آورد و برای استفاده به عنوان روکش دندان مناسب باشد.

کوره‌های دندانسازی از مهمترین تجهیزات برای ساخت روکش‌های دندانی هستند و نیاز به آنها در کلینیک‌های دندانسازی لازم است. در واقع کوره دندانساز از اصلی‌ترین امکانات یک لابراتوار به شمار می‌آیند.

کوره های دندانسازی

از جمله کاربردهای کوره در دندان سازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از مهمترین کاربردهای دستگاه کوره در لابراتوارهای دندانسازی، زینترینگ کردن است، اصطلاح زینترینگ به معنی، جمع کردن پودرهای سرامیک در کنار هم و سفت کردن آنها می باشد.
    در واقع اعمال حرارت بر روی پودرهای سرامیک باعث به هم چسبیدن و استحکام آنها می‌شود. حرارتی که برای زینترینگ به وسیله کوره اعمال می‌شود از دمای ذوب سرامیک‌ها پایین تر است بنابراین، باعث جمع شدن ذرات می‌شود.
  • روش انجام فرآیند زینتر توسط کوره‌های دندانسازی به این صورت است که، دندانپزشک با استفاده از پودر سرامیک یک ماده خمیر مانند تهیه می‌کند و آن را بر روی دندان فرد قرار می‌دهد که قالب آن گرفته شود،
    سپس قالب گرفته شده را برش میدهد برای محکم شدن در درون کوره قرار می‌دهد، و با تنظیم کردن زمان و دمای کوره، شرایط لازم برای استحکام قالب سرامیکی و یکپارچه شدن آن فراهم می‌شود. بعد از آماده شدن قالب سرامیکی، دندانپزشک آن را بر روی دندان بیمار قرار می‌دهد و در صورت داشتن زبری یا مشکلات دیگر، با استفاده از فرز کار اصلاح آن توسط دندانپزشک انجام می‌شود.
  • از دیگر کاربردهای کوره دندانساز می‌توان به حذف موم اشاره داشت، این کوره‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند، که در انواع حذف موم 2 لیتری، حذف موم 8 لیتری و همچنین در نوع رومیزی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.
  • علاوه بر این کاربردها، کوره‌های دندانسازی در جهت سوزاندن ظروف چینی، کار اکسید کردن زیر ساخت‌های فلزی را انجام می‌دهند و سرامیک‌هایی با قابلیت فشرده سازی را ذوب می‌کنند و استفاده از کوره‌ها برای سوزاندن لعاب و لکه‌ها نیز کاربرد دارد.

 

کوره های دندانسازی

کوره‌ها برای دندانسازی از جمله لوازم مورد نیاز و پر اهمیت در لابراتوارها و کلینیک‌های دندانپزشکی هستند که در ظرفیت‌های مختلف بنا به نیاز لابراتوارها تولید می‌شوند.

این کوره‌ها مجهز به دکمه‌های تنظیم دما و زمان می‌باشند که بنا به فعالیتی که باید انجام دهند توسط اپراتور کم و زیاد می‌شوند.

دستگاه های کوره دندانساز مجهز به سیستم کنترل دیجیتال هستند و تایمر و آلارم نیز برای آنها تعبیه شده است تا به راحتی بتوان وضعیت دمایی آنها را کنترل نمود.

کوره‌های دندانسازی با داشتن دودکش، دود حاصل از سوختن موم و مواد دیگر را به خارج انتقال می‌دهند و بدنه داخلی آنها به گونه‌ای ساخته شده است که مانع از انتقال حرارت به قسمت خارجی بدنه دستگاه می‌شود، این مسئله به گونه ایست که با قرمز شدن محفظه داخلی به دلیل حرارت منتقله، بدنه خارجی دستگاه سرد می‌باشد.

ابعاد داخلی کوره‌های دندانسازی با توجه به ظرفیت آنها، با هم متفاوت است، ولی کوچکترین ابعاد آنها، با ارتفاع، طول و عرض 10 سانتی متر می‌باشد. با توجه به نوع استفاده از کوره‌ها، ظرفیت‌های متفاوتی از آنها توسط مشتری سفارش داده می‌شود.

قالب سرامیکی دندان

خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی

استفاده دندانپزشک از مواد نامطلوب در طول کار خود باعث نارضایتی مشتریان و کاهش اعتماد آنها به دندانپزشک می‌شود، در واقع مواد بی کیفیت دندانپزشکی باعث تخریب بافت‌های مفید دندان نیز می‌شوند.

به همین دلیل همه دندانپزشکان به دنبال تهیه و استفاده از مرغوب ترین مواد هستند تا بتوانند دندان‌هایی با دوام بالا و زیبایی هرچه تمام تر برای بیماران خود ترمیم کنند.

مراجعه به نمایندگی‌های فروش تجهیزات و مواد دندانپزشکی معتبر این اطمینان را به افراد می‌دهد که مواد اصلی و درجه یک را برای استفاده در مطب خود تهیه می‌کنند.

 

داشتن تجهیزات دندانپزشکی درجه یک به دندانپزشک کمک می‌کند که همیشه در کار خود موفق باشد و علاوه بر جلب رضایت بیماران، تعداد کیس‌های مراجعه کننده به او، روز به روز افزایش پیدا کند، زیرا استفاده از مواد و تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت، در انجام کارهای دندانپزشکی بسیار با اهمیت است.

نمایندگی فروش شرکت کوشافن پارس، یکی از با سابقه ترین شرکت‌ها در تهیه و عرضه تجهیزات دندانپزشکی است که بهترین و با کیفیت ترین مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت کوشافن پارس، از نمایندگی های معتبر در حوزه تجهیزات دندانپزشکی است که دندانپزشکان با اطمینان از اصل بودن لوازم دندانپزشکی، می‌توانند از این شرکت خرید نمایند.

زینترینگ دندان

تمام تجهیزات لازم در مطب های دندانپزشکی و لابراتوارها، همچنین، مواد مورد نیاز برای ترمیم، عصب‌کشی، زیبایی دندان و غیره را بر روی سایت نمایندگی فروش شرکت کوشافن پارس، می‌توانید مشاهده کنید. قیمت تمام مواد و تجهیزات در سایت درج شده است و راجع به کارایی آنها نیز توضیحات لازم ثبت شده است.

شماره تلفن‌های شرکت در سایت قابل مشاهده است و همه مشتریان می‌توانند برای آگاهی از قیمت، موجودی و نحوه ارسال مواد و تجهیزات دندانپزشکی با کارشناسان فروش تماس بگیرند، کارشناسان شرکت کوشافن پارس به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان هستند.

 

از مزیت های نمایندگی فروش کوشافن پارس، خرید آنلاین برای مشتریان است که در اسرع وقت و به صورت تضمینی برای آنها ارسال می شود. مواد مصرفی، تجهیزات دندانپزشکی از جمله کوره های دندانسازی با مرغوبترین مواد سازنده اولیه را می توانید با قیمت مناسب از نمایندگی کوشافن پارس سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش مواد و تجهیزات در سایت، در کوتاه ترین زمان، سفارش مشتریان به دست آنها می‌رسد.

 

نظر (1)

  1. […] نکته به هنگام خرید یک کوره پرس دندانسازی توجه به برند و شرکت سازنده، شرایط فروش و قیمت آن […]

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *