عمومی

خرید آنلاین ایمپلنت دندانی برند avita

ایمپلنت اویتا

خرید آنلاین ایمپلنت دندانی برند avita

جای خالی یک یا تعدادی از دندان‌ها، برای همه‌ی ما آزاردهنده بوده و ممکن است ظاهر ناخوشایندی نیز ایجاد نماید. از این رو ایمپلنت دندانی برند avita به عنوان نخستین ایمپلنت‌های ملی تولید و روانه‌ی بازار شده‌اند که طی این مقاله با آن آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندانی برند avita چیست؟

صرف نظر از جنبه‌ای زیبایی و نقش مهم دندان‌ها در جذابیت ظاهری، در صورتی که دندان‌ها صدمه دیده باشند جویدن نیز مشکل خواهد شد.
عدم جویدن کامل غذا موجب آسیب معده و بیماری‌های گوارشی می‌شود. همچنین احتمال دارد نداشتن تعدادی از دندان‌ها بهداشت دهان و دندان و اعتماد به نفس فرد را  تحت تاثیر قرار داده و حتی در موارد حاد منجر به تجمع پلاک و عفونت لثه شود.

گاهی ممکن است بر اثر عوامل متعددی یک یا تعدادی از دندان‌ها دچار پوسیدگی و فرسایش گردند.
از جمله علل موثر در پوسیدگی و از بین رفتن دندانها عبارتند از:مصرف بیش از حد شیرینی جات، نوشابه، چیپس، پفک، عدم مصرف مواد غذایی حاوی کلسیم و عدم مراقبت از دندان‌ها و مسواک نزدن.

گاهی زمانی که پوسیدگی چندان شدید نباشد میتوان با اقداماتی نظیر پر کردن، عصب کشی و ترمیم یا روکش مانع از بین رفتن ریشه‌ی دندان شد. با این حال گاهی ممکن است پوسیدگی عمیق باشد و به ریشه ی دندان نفوذ نموده باشد. در این صورت به هیچ عنوان نمیتوان مانع از بین رفتن دندان شد و بهترین راه، کشیدن آن است.

جای خالی دندان‌ها آزاردهنده است اما استفاده از ایمپلنت دندانی یک روش مناسب برای پر نمودن جای خالی دندان هاست.
ایمپلنت‌ها یا پروتزهای کاشتنی از یک پایه‌ی فلزی ( تیتانیومی یا زیرکونیایی ) و روکش ساخته شده‌اند که پایه در استخوان فک گذاشته می‌شود و روکش بر روی آن گذاشته می شود و روکش همواره در محل خود ثابت باقی می‌ماند.

اغلب ایمپلنت‌ها شکل پیچ مانند دارند و درون حفره ی ایجاد شده درون فک قرار می‌گیرد. سپس چند ماه باید زمان داد تا ایمپلنت به استخوان فک متصل شود. سپس روکش دندان که در جنس های متفاوتی وجود دارد روی ایمپلنت قرار می‌گیرد. به شرطی که مراقبت از ایمپلنت دندانی به طور اصولی انجام گیرد، عمر بالایی دارد.

ایمپلنت دندانی برند avita، ایمپلنت‌های اقتصادی و باکیفیت ایرانی:

تا چند سال گذشته تنها راه برای کاشت پروتز دندانی، استفاده از ایمپلنت‌های گران قیمت خارجی بود. هزینه‌ی استفاده از ایمپلنت‌های خارجی با در نظر گرفتن هزینه‌ی رادیوگرافی، کاشت پودر استخوان یا پیوند استخوان، جراحی سینوس لیفت و … سر به فلک می‌کشد و چندان مقرون به صرفه نیست.

ایمپلنت دندانی

اما در حال حاضر ایمپلنت دندانی برند avita  محصولی ایرانی و جدید از شرکت دانش بنیان کوشا فن پارس است.
این ایمپلنت با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و با قیمتی مناسب و کیفیت ایده‌آل روانه‌ی بازار شده و می‌تواند جایگزین ایمپلنت‌های دندانی سوئیسی، کره ای و آمریکایی شود.
امروزه استفاده از این ایمپلنت‌های ایرانی طرفداران بیشماری پیدا کرده است.

استفاده از ایمپلنت دندانی برند avita  مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. کیفیت بسیار بالا
  2. گارانتی مادام العمر
  3. قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه نسبت به نمونه‌های خارجی
  4. ظاهری زیبا و مشابه دندان طبیعی
  5. تنوع سایز بالا
  6. تضمین سلامتی سایر دندان‌ها
  7. پیشگیری از عفونت لثه‌ها
  8. افزایش قدرت جویدن
  9. عدم تغییر در صحبت کردن و تلفظ بعضی کلمات
  10. ریسک پایین تجمع پلاک یا باکتری اطراف دندان ایمپلنت شده
  11. امکان حرکت و تغییر حالت ایمپلنت دندانی برند avita   صفر است.

خرید آنلاین ایمپلنت دندانی کوشا فن پارس:

گروه یونیک دنتال با سابقه‌ای درخشان در زمینه ی عرضه‎‌ی تجهیزات دندانپزشکی، به عنوان نمایندگی رسمی محصولات کوشا فن پارس شناخته می‌شود و افتخار فروش تجهیزات دندانپزشکی با مناسب ترین قیمت را داشته است. مشتریان گرامی برای خرید آنلاین ایمپلنت دندانی برند avita  و سایر تجهیزات دندانپزشکی با قیمتی مناسب می‌توانند به وبسایت شرکت یونیک دنتال به نشانی  https://uniquedentl.com مراجعه نموده و تجربه‌ای متفاوت از خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی کسب کنند.

 

نظر (1)

  1. […] افراد موضوعی غیر قابل پذیرش و از تحمل خارج بود، که ایمپلنت دندان آن را به خوبی حل نموده […]

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *