عمومی

تجهیزات لابراتواری و دندانپزشکی (دندانسازی)

فروش تجهیزات لابراتواری دندانسازی

تجهیزات لابراتواری و دندانپزشکی (دندانسازی)

تجهیزات لابراتواری و دندانپزشکی (دندانسازی) شامل طیف وسیعی از سیستم‌هایی است که برای ساخت پروتزهای ثابت یا متحرک استفاده می‌شود.

در این سیستم ها دو عامل برای توانایی شما در دندانسازی بسیار مهم است:

  1.  استفاده از جدیدترین فناوری‌های دندانپزشکی دیجیتالی برای تولید بسیار کارآمد
  2.  کاربرد تکنیک‌های آزمایش شده در طول زمان برای بیشترین جذابیت و زیبایی.

شما به تجهیزات مختلف از میزی که در آن کار می‌کنید و تاسیسات در پس زمینه گرفته تا سیستم‌ها و ماشین‌هایی که برای انجام کارهای بسیار خاص که به شما امکان می‌دهد با کیفیت بالا ترمیم‌های دندان را انجام دهید، نیاز دارید.

داشتن تجهیزات لابراتواری مناسب در شرایط کار خوب برای عملیات و موفقیت آزمایشگاه‌ها بسیار مهم است.

تجهیزات لابراتواری و دندانپزشکی (دندانسازی)

به چه نوع تجهیزات لابراتواری نیاز دارم؟

پاسخ به این سوال بستگی به نوع آزمایشگاه شما و نوع ترمیم‌هایی دارد که می خواهید ایجاد کنید.

اگر شما یک آزمایشگاه سرویس کامل هستید که از تکنیک‌های مختلفی برای تولید ترمیم‌های ثابت و قابل جابجایی از طیف وسیعی از مواد استفاده می‌کنید، آزمایشگاه شما به تجهیزات لابراتواری وسیعی نیاز دارد. سیستم‌های منطقی هم انعطاف پذیر و هم کارآمد هستند.
اگر شما یک آزمایشگاه تخصصی هستید که روی یک منطقه ترمیمی متمرکز شده است، باید برای تجهیزاتی که مناسب کارهایی است که باید هر روز انجام دهید، سرمایه گذاری کنید.
تقریبا هر آزمایشگاهی به وسایل اولیه مانند میز مجهز آزمایشگاهی شامل میز کار و نورپردازی و تجهیزات مفید از جمله جمع کننده گرد و غبار و کمپرسور نیاز خواهد داشت. سایر وسایل ضروری در مورد تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی شامل یک دستگیره قابل اعتماد و همه کاره، یک سیستم مفصلی برای نصب مدل ها و قالب‌ها و همچنین سیستم‌های تمیز کردن است.

دسته دیگر تجهیزات لابراتواری و دندانپزشکی که تقریبا در هر آزمایشگاهی قابل استفاده است، سیستم CAD/CAM است. این پلتفرم‌های دیجیتالی را می‌توان برای طراحی و ساخت پروتزهای ثابت و متحرک استفاده کرد. این پلتفرم‌ها با طیف وسیعی از سیستم ها و اجزای موجود، فناوری دندانپزشکی دیجیتالی وجود دارد که با کار و آزمایشگاه‌های بزرگ و کوچک دندانپزشکی مطابقت دارد.
اگر آزمایشگاه شما در حال ساخت ترمیم‌های ثابت مانند تاج و پل است، تعدادی سیستم تجهیزات مورد نیاز شما وجود دارد. اینکه به چه سیستم هایی نیاز دارید بستگی به فرآیندهایی که برای ساخت و موادی که استفاده می‌کنید، دارد.
اگر آزمایشگاه شما قصد دارد تعمیرات فلزی را انجام دهد، به تجهیزات اپیلاسیون و همچنین تجهیزات ریخته‌گری احتیاج دارید.

آزمایشگاه‌هایی که قصد دارند با مواد سرامیکی کار کنند به کوره مناسب نیاز دارند. برای مطابقت با مواد مورد استفاده  اگر آزمایشگاه شما قصد دارد در زمینه ترمیم‌های متحرک مانند پروتز دندان تخصص داشته باشد ، تجهیزات مورد نیاز شما متفاوت است؛ زیرا شما با مجموعه‌ای از مواد و فرایندهای مختلف کار خواهید کرد.
آزمایشگاه‌های متحرک باید در سیستم‌هایی که برای کار با مواد اکریلیک طراحی شده اند، سرمایه گذاری کنند و تجهیزات پخت این مواد نیز بسیار مهم است.

هنگام خرید تجهیزات لابراتواری و دندانپزشکی به چه نکاتی توجه کنم؟

با در نظر گرفتن اولین نوع ترمیم‌هایی که می خواهید ایجاد کنید، زمان آن رسیده است که نیازهای آزمایشگاه دندانپزشکی خود را دقیق تر بررسی کنید.

سرمایه گذاری‌های شما باید به صورت ارگونومیک و مفید تنظیم شود؛ بنابراین مطمئن شوید که اندازه و پیکربندی هر سیستمی که در نظر دارید، برای طرح فیزیکی آزمایشگاه شما منطقی است.
نکته مهم دیگر شرکت‌های فروش تجهیزات لابراتواری دندانسازی است.

هر چه فناوری تجهیزات آن ها پیچیده تر باشد، این سرویس از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید که از شرکتی خرید می‌کنید که به شما کمک می کند تا بتوانید تجهیزات را در آزمایشگاه خود به کار بگیرید. در نهایت، هنگام خرید تجهیزات جدید برای آزمایشگاه خود ، در مورد تعمیر و نگهداری معمول که باید انجام دهید تا با سیستم های جدید خود را در شرایط عالی کار کنید، تحقیق داشته باشید.

تجهیزات لابراتواری

سخن آخر

دندانپزشکان می‌توانند با خرید تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی مناسب و با دوام، مشتریان بیشتری را جذب خدمات موثر دندانپزشکی کنند. یک کلینیک موفق لزوما باید یک آزمایشگاه حرفه ای و قابل اعتماد دندانپزشکی داشته باشد؛ زیرا آماده سازی پروتز ستون اصلی درمان فرد است.
در این تجهیزات با استفاده از فناوری های برتر دنیا که به منظور افزایش بهره وری از درمان های مختلف دندانپزشکی و افزایش بهره وری دندانپزشک طراحی شده است.
تجهیزات آزمایشگاه دندانپزشکی باعث می شود احساس راحتی کنید و مطابق با فناوری روز دنیا پیش بروید. برای اینکه بتوانید حرفه ای کار کنید، به بهترین تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی نیاز دارید. خرید سیستم های آزمایشگاهی دندانپزشکی برای کارکرد موثر در دراز مدت مقرون به صرفه هستند. اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی، توسعه یا آزمایشگاه جدید دندانپزشکی هستید، بهترین شرکت ارائه دهنده در این زمینه را انتخاب کنید. زیرا تجهیزات آن‌ها با استفاده از فناوری های برتر دنیا و به منظور افزایش بهره وری آزمایشگاه‌ها و دندانپزشک طراحی شده است.

نظر (1)

  1. […] را شروع کنید. با وجود فروشگاه‌های الکترونیکی متخصص در فروش تجهیزات دندان سازی، می‌‍توانید به راحتی جستجو در هر کجا که هستید، انجام […]

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *