عمومی

دستگاه شوینده بخار لابراتواری دندانپزشکی

دستگاه شویند بخار

دستگاه شوینده بخار لابراتواری دندانپزشکی

بررسی لزوم استفاده از دستگاه شوینده بخار:

دندانسازان و دندانپزشکان به کثرت از دستگاه شوینده بخار به منظور تمیز کردن باقیمانده چربی‌ها، آلودگی، مواد باقیمانده حاصل از ریخته گری و … استفاده می‌کنند. دستگاه شوینده بخار قادر است مواد ذکر شده را با قدرتی بی‌نظیر و در کمترین زمان ممکن از بین ببرد. دستگاه مذکور بخار آب را با دمای 400 درجه‌ی سانتی‌گراد با فشار bar 4 به سطح مورد نظر پاشش می‌کند. فشار و دمای بالای بخار آب باعث تمیز شدن سطوح مورد نظر می‌شوند.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی دستگاه شوینده بخار لابراتواری دندانپزشکی با کیفیت، خرید تجهیزات دندانپزشکی و نکاتی در خصوص افزایش راندمان شوینده ی بخار می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

مشخصات فنی دستگاه شوینده بخار لابراتواری دندانپزشکی با کیفیت:

  1. حداکثر فشار خروجی بخار 4 تا 6 بار ( bar ) است.
  2. حداکثر توان مصرفی دستگاه مذکور 1700 وات تا 2200 وات است.
  3. جرم خالص دستگاه 12.5 تا 18 کیلوگرم است.
  4. حجم مخزن آب دستگاه شوینده بخار 3.7 تا 4 لیتر است.
  5. متناسب با نوع مصرف، امکان تنظیم دبی و جریان بخار خروجی فراهم است.
  6. سیستم هشدار مقدار آب مصرفی، از دیگر مزایای این دستگاه است.
  7. داشتن پدال پایی، کار کردن با دستگاه را بسیار آسان تر می‌کند.
  8. نازل دستگاه فوق الذکر به صورت ثابت و متحرک عمل می‌کند و به عبارتی به دندانپزشک آزادی عمل می‌دهد.
  9. داشتن سیستم نمایش سطح آب نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.
  10. سوپاپ اطمینان، ایمنی دستگاه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.
  11. با قابلیت ذخیره‌ی بخار در دستگاه، می‌توانید در صورت لزوم از آن استفاده نمایید.
  12. داشتن سه سری ( Tip )، کار کردن در موارد مختلف را برای دندانپزشک راحت می‌کند.
  13. بدنه ی دستگاه به صورت تمام فلز است. به این ترتیب استحکام دستگاه تضمینی و طول عمر مفید آن نیز زیاد است.
  14. ابعاد دستگاه مد نظر ما به طور معمول می‌تواند یکی از موارد زیر باشد.
  • 45.5*26.5*27.5 سانتی متر
  • 30*46*40 سانتی متر ( عرض * طول * ارتفاع )
  1. لازم به ذکر است که این دستگاه را کشور ایران نیز توانسته به تولید برساند که در مقایسه با نمونه‌های خارجی آن نیز می‌توان گفت حرفی برای گفتن دارد. کشور اتریش نیز از تولید کنندگان خوب و به نام این دستگاه است.

دستگاه شوینده بخار

خرید تجهیزات دندانپزشکی:

    شما دندانپزشکان و دندانسازان محترم، می‌توانید برای خرید تجهیزات دندانپزشکی مورد نظر خود از جمله دستگاه شوینده بخار، به وب سایت یونیک دنتال مراجعه کرده و در قسمت ثبت سفارش، دستگاه خود را سفارش دهید. هم چنین می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با کارشناسان متبحر یونیک دنتال تماس بگیرید. یونیک دنتال تمام نکاتی که هنگام استفاده از دستگاه باید رعایت کنید؛ به شما آموزش خواهد داد. ضمن این که در صورت خرابی در دستگاه، متخصصان این مجموعه می توانند به شما کمک کنند. کافی است که با مشاوران مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید.

لابراتواری دندانپزشکی در تهران

نکاتی در خصوص افزایش راندمان شوینده ی بخار:

    مخزن آب دستگاه شوینده بخار را هر چند وقت یک بار با مواد ضد گچ مخصوص تمیز کنید. انجام همین کار به ظاهر ساده باعث می‌شود تا دستگاه شما با کیفیت بهتر و راندمان بالاتری کار کند. هم چنین طول عمر مفید دستگاه نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. در صورتی که این کار را انجام ندهید هنگامی که با دستگاه شما با مشکلی مواجه شد؛ شرکت سازنده‌ی دستگاه، ضمانت نامه را فاقد اعتبار می‌داند. چرا که شما اصول مصرف درست را رعایت نکردید.

دستگاه مورد نظر در این مقاله قادر است تمام آلودگی‌های روی سطوح فلزی و سرامیکی (زیرکونیم) را برطرف کند. هم چنین موم های باقیمانده روی فریم و مدل های دندانی را کاملا پاک می‌کند.

از دیگر موارد کاربرد دستگاه شوینده بخار علاوه بر تمیز کردن ابزار و لوازم دندانپزشکی می‌توان به تمیز کردن جواهرات و تمیز کردن آرتیکلاتورهای دندانپزشکی اشاره کرد. گرچه استفاده از این دستگاه فقط به منظور تمیز کردن جواهرات و زیور آلات، به دلیل قیمت بالایی که دارد چندان کاربردی و مرسوم نیست.

در انتها از همراهی و توجه شما دوستان عزیز نسبت به این مقاله بی نهایت متشکریم. امید است تا با خواندن مقاله‌ی پیش رو توانسته باشید مطالب جامع و مفیدی را در خصوص خرید دستگاه شوینده بخار لابراتواری دندانپزشکی در تهران کسب کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *